Avarn Security

Julkinen

Turvallisuuden tunne julkisilla paikoilla on heikentynyt. Valtion, kuntien ja kaupunkien toimintaympäristöjen kuten koulujen, virastojen ja laitosten toiminnan turvaaminen tuo mielenrauhaa ympäristöjen käyttäjille ja henkilökunnalle, sekä lisää ympäristön toimivuutta.

Aulapalvelu ja kulunvalvonta »

Aulapalvelun tehtävänä on saada vieraat tuntemaan olonsa tervetulleiksi ja luoda viihtyvyyttä ja turvaa koko kiinteistön toimintaan. Aulapalvelu räätälöidään asiakkaan tarpeiden mukaan esimerkiksi kielitaitovaatimukset huomioiden.

Turvatarkastus »

Turvatarkastuksessa tarkastustoimet suoritetaan sekä käsin tarkastamalla että teknisiä apuvälineitä käyttäen. Turvatarkastuksella ehkäistään tahallisen tai tahattoman turvallisuusriskin syntymistä. 

Etäkamera- ja hälytyskuvavalvonta »

Toteutamme asiakkaillemme kustannustehokkaita ja moderneja palveluita etäkameravalvonnan avulla. Todennamme hälytyksen sattuessa hälytyksen syyn hälytyskuvavalvonnalla ja pystymme reagoimaan vaadittaviin toimenpiteisiin nopeasti.

Paikallisvartiointi ja järjestyksenvalvonta »

Paikallisvartija ennakoi toimintaympäristöä uhkaavat riskit ja puuttuu ongelmatilanteisiin välittömästi. Vartijan viiveetön toiminta ja näkyvä läsnäolo kohteessa ennalta ehkäisee osaltaan häiriöitä.

Piirivartiointi »

Piirivartiointi ennaltaehkäisee kohteen turvallisuusriskejä ja rajoittaa mahdollisesti jo syntyneiden vahinkojen laajuutta.

Turvallisuuden asiantuntijapalvelut »

Yksilölliset asiantuntijapalvelumme auttavat sinua parantamaan yrityksesi turvatasoa alusta saakka. Turvallisuussuunnittelusta vastaavat eri osa-alueiden asiantuntijat, jotka paneutuvat kohteen erityistarpeisiin, henkilöstön koulutukseen sekä juridisiin kysymyksiin.

Tiedonsiirtopalvelut »

Tarjoamme turvatekniikan ja hälytyskeskuspalvelujen tiedonsiirtopalvelut viranomaishyväksytyillä markkinoiden käytetyimmillä ratkaisuilla. Valvonta- ja ohjausjärjestelmät ohjataan suoraan hälytyskeskukseen.

Hälytysvalvonta »

Hälytysvalvonta on ympärivuorokautista vuoden jokaisena päivänä ja hälytyksiä vastaanotetaan automaatti-ilmoitusten lisäksi myös puhelimitse. Hälytystilanteessa hälytyskeskus ryhtyy viiveettä ennalta sovittuihin toimenpiteisiin.

Asiakaspalvelukeskus »

Asiakaspalvelukeskuksemme päivystää kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Hälytystilanteessa viiveettömän ja sovitun mukaisen toiminnan takaavat huolellisesti laaditut toimintaohjeet sekä tapahtumien ammattimainen käsittely.

Sijaintimme ja kävijämäärämme edellyttävät turvateknologiaa ja alan monipuolista asiantuntemusta. Palveluntuottajan valinnan ratkaisi aito kiinnostus kauppakeskuksemme asioihin. AVARN Securityn palveluesimiehet ja vuoropäälliköt sitoutuivat heti alusta alkaen haluamaan Hansan parasta. Lue koko kirjoitus »

Timo Palviainen, kauppakeskusjohtaja, Kauppakeskus Hansa

Musiikkitalon kaltaisissa julkisissa tiloissa turvajärjestelyt on hoidettava siten, että ne auttavat tekemään vierailusta juhlavan kokemuksen, eivätkä häiritse kulttuurielämyksistä nauttimista. Palvelun on oltava hienotunteista, mutta kuitenkin riittävän näkyvää, jotta vieraat kokevat olonsa turvalliseksi. Lue koko kirjoitus »

Pekka Kauranen, toimitusjohtaja, Musiikkitalo

Luhta on tyylikäs brändi ja meille on tärkeää, että tapahtumassa myös järjestyksenvalvonta henkii samoja arvoja ja on viimeisen päälle ammattitaitoista. AVARN Securityn järjestyksenvalvojista huokuu ammattitaito ja heistä näkee, että heillä on vahva kokemus tapahtumaturvallisuudesta.
Lue koko kirjoitus »

Kari Raskinen, ketjupäällikkö, Luhta

Ensiluokkaista turvallisuutta ja vastuullisuutta.

Katso videomme