AVARN Securityn Contact Center auttaa 24/7

Contact center

Monilla aloilla on tärkeää olla tavoitettavissa myös iltaisin, viikonloppuisin ja öisin. Contact Center -päivystäjämme tarjoavat asiakkaillesi saumattoman palvelukokemuksen ympärivuorokautisesti silloinkin, kun oma väkesi ei ole tavoitettavissa. Päivystäjillämme on vahvat asiakaspalvelutaidot ja uusimmat teknologiset ratkaisut työnsä tukena. Otamme asiakkaidesi puolesta kaikenlaiset asiakaspalvelutilanteita haltuun, kuten hissien vikailmoitusten, huoltopäivystys- tai ovenavauspyyntöjen hoitamisen.

Palvelumme

  • Hälytyskeskuksemme päivystäjät 24/7 käytössä
  • Vaikeimmatkin tilanteet ammattilaistemme hallussa
  • Kaikkien asiakaspalvelutapahtumien tallennus

Hyödyt asiakkaalle

  • Asiakaspalvelu paranee ympärivuorokautisella tavoitettavuudella
Sijaintimme ja kävijämäärämme edellyttävät turvateknologiaa ja alan monipuolista asiantuntemusta. Palveluntuottajan valinnan ratkaisi aito kiinnostus kauppakeskuksemme asioihin. AVARN Securityn palveluesimiehet ja vuoropäälliköt sitoutuivat heti alusta alkaen haluamaan Hansan parasta. Lue koko kirjoitus »

Timo Palviainen, kauppakeskusjohtaja, Kauppakeskus Hansa

Musiikkitalon kaltaisissa julkisissa tiloissa turvajärjestelyt on hoidettava siten, että ne auttavat tekemään vierailusta juhlavan kokemuksen, eivätkä häiritse kulttuurielämyksistä nauttimista. Palvelun on oltava hienotunteista, mutta kuitenkin riittävän näkyvää, jotta vieraat kokevat olonsa turvalliseksi. Lue koko kirjoitus »

Pekka Kauranen, toimitusjohtaja, Musiikkitalo

Luhta on tyylikäs brändi ja meille on tärkeää, että tapahtumassa myös järjestyksenvalvonta henkii samoja arvoja ja on viimeisen päälle ammattitaitoista. AVARN Securityn järjestyksenvalvojista huokuu ammattitaito ja heistä näkee, että heillä on vahva kokemus tapahtumaturvallisuudesta.
Lue koko kirjoitus »

Kari Raskinen, ketjupäällikkö, Luhta