Puhelinratkaisut ja etävalvonta oville sekä porteille.

Ovi-, hätä- ja sisäpuhelimet

Kulkeminen kiinteistössä helpottuu ja viihtyvyys kasvaa, kun kommunikointi ovilla ja porteilla hoituu vaivattomasti tekniikan välityksellä. Toteutamme monipuolisia puhelinratkaisuja erilaisiin oviympäristöihin. Hoidamme puhelimia myös etäpalveluna, jolloin vastaanotamme puhelut ja avaamme tarvittaessa ovet ja portit etäohjauksella puhelujen ja videokuvan perusteella.

Palvelumme

  • Ovi-, hätä- ja sisäpuhelimet kaikkiin oviympäristöihin
  • Suunnittelu, asennus ja tekninen huolto
  • Optiona puhelinten valvonta ja ovien etäohjaus asiakaspalvelukeskuksestamme 24/7

Hyödyt asiakkaalle

  • Kommunikointi tiloihin saapuvien ihmisten kanssa helpottuu
  • Tieto oviympäristön tapahtumista kasvaa
  • Asiattomien pääsy tiloihin estyy  
Sijaintimme ja kävijämäärämme edellyttävät turvateknologiaa ja alan monipuolista asiantuntemusta. Palveluntuottajan valinnan ratkaisi aito kiinnostus kauppakeskuksemme asioihin. AVARN Securityn palveluesimiehet ja vuoropäälliköt sitoutuivat heti alusta alkaen haluamaan Hansan parasta. Lue koko kirjoitus »

Timo Palviainen, kauppakeskusjohtaja, Kauppakeskus Hansa

Musiikkitalon kaltaisissa julkisissa tiloissa turvajärjestelyt on hoidettava siten, että ne auttavat tekemään vierailusta juhlavan kokemuksen, eivätkä häiritse kulttuurielämyksistä nauttimista. Palvelun on oltava hienotunteista, mutta kuitenkin riittävän näkyvää, jotta vieraat kokevat olonsa turvalliseksi. Lue koko kirjoitus »

Pekka Kauranen, toimitusjohtaja, Musiikkitalo

Luhta on tyylikäs brändi ja meille on tärkeää, että tapahtumassa myös järjestyksenvalvonta henkii samoja arvoja ja on viimeisen päälle ammattitaitoista. AVARN Securityn järjestyksenvalvojista huokuu ammattitaito ja heistä näkee, että heillä on vahva kokemus tapahtumaturvallisuudesta.
Lue koko kirjoitus »

Kari Raskinen, ketjupäällikkö, Luhta