Päivitämme tälle sivulle yleistä tietoa koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vaikutuksista toimintaamme. Asiakas- tai kohdekohtaisista muutoksista tiedotamme suoraan asiakkaillemme.
Toimintamme jatkuu pääosin normaalisti. Teemme aktiivisesti yhteistyötä asiakkaiden kanssa, jotta voimme tehokkaasti kartoittaa kuhunkin tilanteeseen ja kohteeseen sopivan tavan palvelun toteutukselle. Lisäksi voimme asiakkaan kanssa selvittää palveluntuotantoja tukevia ratkaisuja, kuten hälytys- ja kameravalvonta tai lisälukitukset.
Olemme jakaneet hygienia- ja suojautumisohjeita henkilöstölle helmikuusta saakka. Teemme jatkuvasti riskiarviointia ja jaamme sen perusteella henkilöstölle ja toimitiloihin suojakäsineitä, desinfiointiaineita ja muita tarvikkeita. Suosimme myös etätyötä, niiden tehtävien ja työntekijöiden osalta, joille se on mahdollista.
Olemme huomioineet varautumissuunnitelmassamme henkilöstön (hygieniaohje, matkustusohje ja toimintaohje tartuntaepäilyyn), tilat, tietoliikenneyhteydet ja sovellukset, työsuojelun, viranomaisyhteydet, lääkinnän, tiedottamisen sekä luonnollisesti asiakas- ja viranomaisyhteistyön. Varautumissuunnitelmamme toiminnallisten vaiheiden toteuttaminen perustuu viranomaisohjeisiin.
Sovimme yhdessä asiakkaan kanssa henkilöstömme liittymisestä asiakkaan oman varautumissuunnitelman mukaiseen suojautumiseen sekä niistä aiheutuneiden kustannusten korvaamiseen.
Lisätarpeista sekä mahdollisesta palvelukarsinnasta keskustellaan yhteistyössä asiakkaan ja asiakasyhteyshenkilön kesken. Jos asiakkailla on tarvetta vähentää tai lopettaa palveluita, niistä kannattaa keskustella asiakasyhteyshenkilön tai paikallisen palvelutuotannon yhteyshenkilön kanssa.
Kyllä. Toimitamme lisää palveluita olemassa oleville asiakkaille ja aloitamme palveluita uusille asiakkaille. Nykyiset asiakkaat voivat olla yhteydessä sopimusyhteyshenkilöön tai asiakaspalveluun asiakaspalvelu@avarnsecurity.fi ja uudet asiakkaat Avarn Securityn myyntiin myynti@avarnsecurity.fi
Kyllä. Rekrytointimme ja työhaastattelut jatkuvat koronaviruksesta huolimatta. Suosimme tällä hetkellä etähaastatteluja. Käytännössä tämä tarkoittaa live-videohaastattelua, joka toteutetaan etäkokouspalveluiden kautta. Sovimme haastateltavan kanssa, mitä etäyhteyttä käytetään. Haastattelun toteutus ei siis jää kiinni siitä, etteikö haasteltavalla olisi sopivaa palvelua käytettävissään.
Joissain tapauksissa teemme myös lähihaastatteluja. Lähetämme haastattelukutsun mukana ohjeet, miten haastatteluun saapuvien tulee varautua. Lähihaastatteluun saa tulla vain terveenä. Jos sinulla on oireita, ota meihin yhteyttä niin sovimme haastattelullesi uuden ajankohdan tai teemme haastattelun etänä.
Työnhaussa eduksi katsomme vartijakortin ja B-luokan ajokortin, mutta tarjoamme myös koulutusta. Jos olet kiinnostunut työmahdollisuuksista meillä, lue lisää rekrysivuiltamme. Rekrytapahtumiin emme tänä vuonna osallistu ja iso osa suunnitelluista tapahtumista onkin peruttu jo järjestäjän toimesta.
Ota ensisijaisesti yhteyttä paikalliseen palvelutuotannon yhteyshenkilöösi tai sopimusyhteyshenkilöösi.
Jos sinulla on kysyttävää ostamistasi palveluista tai mistä tahansa toimintaamme liittyvästä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka palvelee arkisin klo 8-16. Kaikki ajantasaiset yhteystietomme löydät verkkosivuiltamme
020 428 2010
asiakaspalvelu@avarn.fi
010 620 2020
cash.palvelut@avarn.fi
010 620 2000
Huoltotilaukset verkossa
010 443 6130
Rajatorpantie 8, 01600 Vantaa
Vaihde: 0204 2828
Sähköposti: info@avarnsecurity.fi