AVARN Security contact center

Contact center

Monilla aloilla on tärkeää olla tavoitettavissa myös iltaisin, viikonloppuisin tai öisin. Me valvomme vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä. Contact center -päivystäjämme voivat auttaa asiakkaitasi puolestasi silloin, kun oma väkesi ei ole tavoitettavissa.

Vastaanotamme ja välitämme asiakkaidemme puolesta lukuisia yhteydenottoja, kuten esimerkiksi hissien vikailmoituksia, huoltopäivystys- tai ovenavauspyyntöjä. Yhteydenotot käsitellään tai välitetään eteen päin antamiesi ohjeiden mukaisesti. Contact center -palvelut tuotetaan hälytykseskuksessamme, joka valvoo noin 12 000 kohdetta ympäri Suomea.

Luotettava ja tehokas palvelu syntyy vahvan työkokemuksen ja ammattitaidon omaavasta henkilöstöstä yhdessä viimeisimmän testatun teknologian kanssa. Kaikki Asiakaspalvelukeskuksen tapahtumat tallentuvat lokiin ja nauhalle. Asiakaspalvelukeskus pystyy toimimaan vaikeissakin olosuhteissa eivätkä sähkökatkokset pysäytä järjestelmiä.

Jos tarvitset tukikeskuksen henkilöstöllesi, tutustu myys kriisinhallintapalveluumme.

2 800

osaavaa turvallisuusalan ammattilaista

20

toimipaikkaa
ympäri Suomen

13 000

kohdetta
valtakunnallisesti

85

miljoonan euron liikevaihto

Ota meihin yhteyttä

Meille töihin?