Avarn Security

Kriisinhallinta

Autamme asiakkaitamme kriisinhallinnassa ja -johtamisessa asiantuntemuksen ja kriisinhallintajärjestelmien avulla. Kriisinhallinnassa on kyse poikkeustilanteiden ennaltaehkäisemisestä, niihin etukäteen varautumisesta sekä toipumisajan minimoimisesta. Hyvän kriisinhallinnan avulla pystytään minimoimaan kriisin liiketoimintaan aiheuttamat negatiiviset vaikutukset ja tiedottamaan kriisistä ja sen vaiheista kaikkia sidosryhmiä. Hyvällä kriisinhallinnalla turvataan yrityksen ydintoiminnot poikkeustilanteissa. Se vaatii nopeaa ja hallittua viestintää sekä ajantasaista ja luotettavaa tilannekuvaa.

Kriisinhallinnan tavoitteina on ehkäistä poikkeustilanteiden laajentumista kriiseiksi sekä nopeuttaa niihin reagoimista ja toipumista normaalitilaan. Koordinoidulla ja hyvin suunnitellulla viestinnällä hallitaan tilannetta, eikä anneta tilanteen hallita meitä.

Me autamme asiakkaitamme tunnistamaan mahdolliset heidän toimintaa haittaavat kriisit riskikartoituksilla ja tekemään niiden varalle varautumis- ja palautumissuunnitelmat. Voimme auttaa kriisin aikana myös kriisijohtamisen koordinoivana osapuolena varmistaaksemme, että kaikki asiakkaidemme kriisin kannalta oleelliset henkilöt ja sidosryhmät osallistuvat kriisijohtamiseen aktiivisesti.

Esimerkkejä poikkeustilanteista, joissa vaaditaan kriisijohtamista:

  • Vakava onnettomuus
  • Tuotannon äkillinen keskeytyminen (IT, tuotantoprosessit)
  • Media- tai brändikriisi 
2.800

osaavaa turvallisuusalan ammattilaista

22

toimipaikkaa
ympäri Suomen

12.000

kohdetta
valtakunnallisesti

100

miljoonan euron liikevaihto

Ota meihin yhteyttä